امکانات | پلن سئو برنزی | پلن سئو نقره ای | پلن سئو طلایی | |||
---|---|---|---|---|---|---|
تولید محتوا (بلاگ ، مطالب محصولات و خدمات) | تقریبا 10 هزار کلمه | تقریبا 20 هزار کلمه | تقریبا 40 هزار کلمه | |||
تکنیکال | ||||||
بهینهسازی فایلهای جاوا اسکریپت و CSS | ||||||
رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول | ||||||
بهینهسازی سایز و حجم عکسها | ||||||
کاهش درخواستها سمت سرور | ||||||
یافتن کلمات کلیدی | ||||||
افزایش رتبه در کلمات کلیدی | بدون محدودیت | بدون محدودیت | بدون محدودیت | |||
آنالیز بک لینک ها و خنثی کردن بک لینک های مضر | ||||||
آنالیز URL ها | ||||||
یافتن محتواهای تکراری (Duplicate Content) | ||||||
آنالیز ساختار وب سایت | ||||||
آنالیز رقبا | ||||||
ارائه گزارش از وضعیت رقبا | ||||||
سئو داخلی | ||||||
تصحیح URL ها | ||||||
بهینه سازی عنوان صفحات | ||||||
بهینه سازی متا تگ ها | ||||||
جستجوی کلمات کلیدی | ||||||
بهینه سازی لینک های داخلی | ||||||
بهینه سازی تصاویر | ||||||
بهینه سازی robots.txt | ||||||
افزایش سرعت سایت | ||||||
بهینه سازی تگ های هدر | ||||||
ساخت و بهینه سازی Sitemap | ||||||
بهینه سازی ریدایرکت ها | ||||||
رفع خطاهای 404 | ||||||
سئو خارجی | ||||||
لینک سازی طبیعی | 10 عدد | 20 عدد | 40 عدد | |||
تدوین استراتژی سئو خارجی | ||||||
تولید محتوای متنی و تصویری رپورتاژ | ||||||
پیدا کردن سایتهای خبری معتبر برای رپورتاژ | ||||||
لینک سازی خارجی رپورتاژها | ||||||
بررسی گوگل سرچ کنسول | ||||||
ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول | ||||||
تحلیل بخش Performance | ||||||
بررسی کلیه بخش های Enhancement | ||||||
بررسی گزارش های بخش Coverage | ||||||
گزارشات | ||||||
گزارش تغییرات رتبه سایت در کلمات کلیدی | ||||||
گزارش تغییرات ترافیک سایت | ||||||
گزارش جامع ماهانه |
تمام کسب و کارها با امید و هدف افزایش فروش و بهبود برندیگ خود اقدام به طراحی سایت می کنند. با توجه به آمارهای موجود بهتر است بدانید بیش از 70درصد سفارشات و خریدها در اثر جستجو مستقیم در موتورهای جستجو به خصوص گوگل انجام میشود. این جمله نشان می دهد بهترین راه برای جذب مشتری از طریق سایت، سرمایه گذاری در بخش سئو است. سئو هدف مندترین شیوه تبلیغاتی است چرا که کاربران به طور مستقیم نیاز خود را جستجو میکنند و شما در برابر بازار هدف خود قرار میگیرید.
سئو سایت قلب تپنده سایت و کسب و کار اینترنتی شما ست. هر دیجیتال مارکتری اهمیت سئوی سایت را میداند و تمام تلاش خود را برای بهبود سئو سایت خویش انجام میدهد. سئو به واقع قدرتمند ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ است.
گاهی تصمیم می گیرید که یک کسب و کار دیجیتالی برای خود به راه بیاندازید و در آن به معرفی کالاهای خود بپردازید؛ در این هنگام است که به شما طراحی سایت با رعایت نکات سئو سایت را پیشنهاد می دهند. شاید در ابتدا مفهوم سئو سایت برای شما کمی پیچیده به نظر برسد اما در اینجا تعریفی که می توان از سئو سایت ارائه داد در واقع همان بهینه سازی سایت است که باعث می شود سایت مورد نظر در مقابل دیگر سایت ها از سوی موتورهای جستجوی گوگل حائز رتبه بالاتری شود. در واقع سئو سایت از جهت دیگر و به معنای ساده تر به تمامی عواملی گفته می شود که باعث بالا رفتن ترافیک سایت شما شده و نام آن سایت و برند را مشهور و برسر زبان ها می اندازد.
سئو سایت شاید در ابتدا بسیار ساده بنظر برسد و بخواهید خودتان با تکیه بر آزمون و تجربه در این راه قدم بگذارید اما دیر یا زود خواهید فهمید که برای سئو سایت به متخصصان این حوزه و وبمسترهای حرفه ای (Webmasters) نیاز دارید که برایتان سئو سایت شما را انجام دهند. وبمسترها و متخصصان سئو در “امپريال” آماده همکاری با کسب و کارها و برندهای مختلف در زمینه سئو سایت هستند.
این مورد نیز از سوالات متداول سئو می باشد که برای افراد زیادی پیش می آید. اصولا سئو کلاه سفید به تکنیک هایی که به روش صحیح و استاندارد بر روی سایت انجام می شوند و مورد تایید موتورهای جستجو می باشند گفته می شود. این نوع تکنیک ها در طی زمان تاثیرگذار هستند و از پایداری بالایی برخوردارند. اما تکنیک های دیگری وجود دارند که موتورهای جستجو استفاده از آن ها را منع کرده و در صورت انجام آن ها توسط گوگل جریمه شده و حتی ممکن است از لیست نتایج گوگل حذف گردید، به این نوع تکنیک ها که غیر اصولی نیز می باشند سئو کلاه سیاه گفته می شود.
این که سئو سایت چقدر زمان می برد و چه مقدار زمان لازم است تا نتایج عملیات سئو مشخص شود از دیگر سوالات متداول سئو می باشد که برای تمام افراد پیش می آید. باید بدانید که در صورت استفاده از روش های اصولی و صحیح نتایج واقعی سئو را می توان تقریبا از ابتدای کار حس کرد و با بررسی ماهانه می توانید گزارش عملکرد، بهبود رتبه و افزایش میزان ترافیک سایت را مشاهده نمایید. اما به طور کلی محدوده زمانی مورد نیاز برای دریافت نتایج حاصل به محتوا، موتورهای جستجو، سختی کلمات کلیدی، و رقابت برای تثبیت موقعیت در رتبه اول گوگل وابسته می باشد.
شاید یکی از اولین و مهم ترین سوالات مربوط به سئو سایت برای شما پیش بیاید این است که، اصلا مفهوم سئو و بهینه سازی چیست.؟ و چرا اینقدر مهم و حایز اهمیت است. سئو یا SEO مخفف کلمه search engine optimization است. این اصطلاح از وقتی شکل گرفت که مرورگر گوگل که بستر فعالیت بسیاری از وبسایت ها است، سایت ها را بر اساس استاندارد های خاصی طبقه بندی کرد.
اگر شما هم به عنوان یک کاربر دقت کنید، سایت هایی که محتوای مرتبط تر و استاندارد تر بر حسب جست و جوی شما دارند، معمولا در جایگاه های بالاتر به شما نمایش داده می شوند. سئو و بهینه سازی در اصل مجموعه فعالیت هایی بحساب می آید که سایت و محتوا را از لحاظ ارزشی بالا تر می برد. که در پی آن به عنوان نتایج اولیه نمایش داده میشود. و در نهایت مخاطب و ورودی بیشتری نیز جذب خواهد کرد.
گوگل مهرهی بسیار مهمی در تجارت آنلاین به حساب میآید و وبسایتهایی که محصول یا خدماتی برای فروش دارند از گوگل استفاده میکنند تا بیشتر دیده شوند و بیشتر فروش داشته باشند. در حال حاضر شرکتها بسیار وابسته به گوگل هستند و رقابت بر سر بیشتر دیده شدن در گوگل به اوج خود رسیده است. اگر هدف شما از حضور در فضای آنلاین دیده شدن و پیدا کردن مخاطبان میباشد سئو جزو ملزومات و واجبات کار شما میباشد.
از سوالات متداول سئو و بهینه سازی این است که کی به صفحه اول می رسیم . باید خدمت شما عرض کنم که این سوال پاسخ دقیق ندارد اما بدانید که ۱۰ سایت صفحه اول بیش از ۲ سال عمر دارند ! اما نوع کلمه کلیدی که انتخاب می کنید بسیار حائز اهمیت است و داشتن سئو کار حرفه ای می تواند به این گونه سوالات متداول سئو سایت پاسخگو باشد .
نکته اینجاست که سئو و بهینه سازی یک پروسه زمانبر است. و رشد یک شبه در روش های ارگانیک میسر نیست. اما به محض رسیدن شما به جایگاه های برتر ثبات خوبی پیدا می کنید و به اعتبار مطلوبی می رسید.