تبلیغات و برندینگ، مشاوره کسب و کار

تبلیغات - بازایابی - برندسازی - روابط عمومی

تیم مشاوران ما

متخصصین دارای مدرک دکترای تخصصی (PhD) از اعضای هیئت علمی، اساتید و مدرسان دانشگاه

متخصصین دارای مدرک کارشناسی ارشد با حداقل ۱۰ سال تجارب کارشناسی و مدیریتی

مدیران ارشد سازمان های دولتی و خصوصی

مدیران صنایع و مالکین کسب و کارهای موفق

درخواست مشاوره رایگان تبلیغات و برندینگ

برای گرفتن بهترین تصمیم، از مشاوره تخصصی تاپ سایت استفاده کنید!

تیم ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرد

درصورتی که برای ثبت سفارش نیاز به تماس و راهنمایی دارید ، همین حالا تماس بگیرید...

ما چه کارهایی می توانیم برایتان انجام دهیم

goal

هدف گذاری کسب و کارتان

idea

ایده پردازی تبلیغات

bleave

باورپذیرسازی تبلیغات منطبق با خدمات

برندسازی کسب و کارتان

برندینگ دارای معانی بسیار گسترده‌ای بوده که اهمیت واقعی آن تقریبا گمنام مانده است. به بیانی ساده‌تر می‌توان عنوان کرد برندینگ یک ماشین پول حقیقی است که به شما “اجازه” می‌دهد تا برای محصولاتی که می‌فروشید قیمت‌های برتری را در نظر بگیرید زیرا “برند” شما ارزش افزوده‌ای برای محصولات به همراه می‌آورد که می‌تواند به مانند حق بیمه محصولات و تضمین آن‌ها در نظر گرفته شود.

در این صورت مشتریان ترجیح می‌دهند قیمت بالاتری بپردازند زیرا با وعده‌ای که “برند” شما اظهار داشته، می‌توانند اطمینان حاصل کنند که جای دیگر نمی‌توانند محصولی با اطمینان و اعتمادی بالاتر از محصول شما خریداری کنند. معمولا این موضوع پذیرفته می‌شود که عملکرد تبلیغات می‌تواند منجر به ترغیب مردم به خرید چیزی شود.

برندسازی اساسا یک پیمان دو طرفه بین تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان است که در صورت رضایت می‌تواند منجر به پایه گذاری برند شود. وعده‌های تجربی می‌تواند براساس درک داخلی یا همان ضمیر ناخودآگاه فرد درباره یک برند در ذهن کاربران تایید شود که این درک داخلی از اعتماد گرفته می‌شود.

مصرف کنندگان به برندهای تجاری معروف اعتماد دارند زیرا با استفاده از وعده‌های خود می‌توانند منجر به ارتباط افراد با محصولات شوند و در این صورت تجربه‌ای خوب را برای افراد ایجاد می‌کنند. در این صورت تجارب مثبتی که از یک برند در ذهن فرد باقی می‌ماند در مقابل چالش‌های رقابتی، غیرقابل نفوذ و بدون تغییر است. بدین صورت می‌توان نام‌های تجاری معتبر را تا حدودی به مانند قلعه‌های غیرقابل نفوذ عنوان کرد.

زمانی که یک نام تجاری در ذهن یک فرد گنجانده شود در واقع در روان مصرف کننده ثبت می‌شود و امکان جا به جایی آن با نام تجاری دیگر سخت و ناعادلانه به حساب می‌رود. در این صورت برندهای مشهور از حملات رقابتی مصون مانده و می‌توانند محصولات خود را با قیمت‌های بالاتر که شامل قیمت‌های حق بیمه نیز می‌شود به فروش رسانند و کماکان سود بیشتری را کسب کنند.

در دنیای امروز خدمات تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان، در هر زمینه ای به حد اشباع رسیده‌. افرادی که خواستار محصولات یا خدمات ارائه‌شده توسط شما هستند، امکان دارد در انتخاب‌های خود دچار سردرگمی شوند. با استفاده از مزایای تبلیغات و برندینگ ، وجه تمایز خود نسبت به سایر رقبا را برجسته سازید تا مشتریان شمارا انتخاب کنند. وقتی شما اسم برندتان در بین افراد شناخته شود، امکان اینکه مجموعه‌های بزرگ‌تر تمایل به همکاری با شمارا داشته باشند افزایش می‌یابد. به همین سبب سازمان شما توسعه پیدا می‌کند و از اعتبار بیشتری برخوردار خواهید شد. تبلیغات مؤثر سبب می‌شوند که از بازار رقابتی که درگیر آن هستید حذف نشوید و حتی امکان ارتقا جایگاه در آن بازار نیز برای شما به وجود بیاید. یکی از مزایای استخدام مشاور تبلیغات و برندینگ همین است. مشاور تبلیغات و برندینگ راه های رسیدن به این اهداف را به شما نشان داده و در این مسیر با شما همراه خواهد بود.

یک مشاور تبلیغات و برندینگ ، متناسب با طرح و روند کار مورد درخواست مشتری، یکسری وظایف کوچک و بزرگ بر عهده خواهد داشت که می­تواند تمام آن­ها را به تنهایی انجام داده یا با همکاری همکاران و کارآموزان خود، کار را به سرانجام برساند. از جمله وظایف بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران و مشاور تبلیغات اینترنتی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه لیست مشتریان بالقوه
  • آن تایم بودن یا خوش قول بودن در قرارهای کاری – مشاور تبلیغات
  • تماس گرفتن یا دیدار حضوری با مشتریان جدید و کنونی به منظور فروش فضای خالی آگهی در روزنامه یا سایت
  • گفت و گو در مورد هزینه، اندازه و تکرار تبلیغ، همچنین میزان زمان مورد نیاز برای به اشتراک گذاشتن تبلیغ در شبکه های مجازی
  • فراهم کردن طرح­های آماده تبلیغاتی، کارت­های بیزینس و دیگر اطلاعات مشتری برای استفاده در آگهی تبلیغاتی
  • جست و جوی مشکلات موجود در روند بازاریابی و تبلیغات، و حل آن – مشاور تبلیغات
  • استفاده از کارآموزان و همکاران جهت تسریع در انجام کارها مثل پرینت گرفتن، عکاسی یا طراحی تبلیغاتی
  • کمک به آماده سازی کمپین­های تبلیغاتی در کنار کار بازاریابی و توسعه فروش – مشاور تبلیغات
  • توسعه استراتژی های تبلیغاتی به منظور پیش بینی آینده کسب و کار – مشاور تبلیغات
  • بررسی و تایید سیستم توزیع اصول مورد ارتقا، جهت بهبود تصویر برند
  • اطمینان از اینکه تمام امور تبلیغاتی به شکل اصولی، قانونی و طبق چهارچوب شرکت پیش می­رود
  • بازنگری، مدیریت و تایید آگهی­های مجلات در موقعیت­های خاص مشاور تبلیغات اینترنتی
  • ارائه چشم­اندازهای تازه از طریق شبکه سازی جهت افزایش فروش و منفعت
  • شرکت در جلسات و رویدادهای بازاریابی در صورت نیاز
  • درک نیازهای مشتری و ارائه پیشنهادات مطلوب یا انجام خدماتی که ممکن است برای آن­ها منفعت ایجاد کند
  • پشتیبانی مشکلات و پاسخ صحیح به سوالات مشتریان، در کوتاه­ترین زمان ممکن

علاوه بر موارد بالا، تهیه قرارداد به منظور تعهد دو طرفه مشاور و مشتری، حفظ و نگهداری اطلاعات منتشر شده از تمامی آگهی­های تبلیغاتی و کپی از آن­ها برای آسان­تر شدن امور مالیات و پرداخت دستمزد، همچنین ذخیره تمام رسیدهای پرداختی، جمع آوری حساب­ها و اطلاعات مشتریان به منظور تشخیص مشتریان بد حساب، به عبارت دیگر ایجاد یک لیست سیاه، از دیگر اموری است که یک مشاور تبلیغات باید در نظر گرفته و برای موفقیت کار خود انجام بدهد.

همانطور که تا اینجا متوجه شدید، در دنیای تکنولوژی امروز و رقابتی شدن بسیاری از فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها، تبلیغات و برندینگ در حیطه کاری بسیار موثر است؛ به شرط آنکه از روش‌های نوین و صحیح استفاده شود. چراکه انجام تبلیغات و برندینگ به روش‌های اشتباه و یا قدیمی، نه تنها انرژی، زمان و هزینه را از شما می‌گیرد بلکه بازخورد منفی از سوی مشتریان ایجاد می‌کند و در نهایت باعث کاهش اعتبار برند شما می‌شود.

بسیاری از شرکت‌های پیشرفته در سراسر دنیا، استفاده از مشاوره تبلیغات و برندینگ را یکی از اساسی‌ترین نیازهای کسب و کار می‌دانند و با استخدام مشاورین متخصص در این حوزه، از مشاوره‌ها و راهکارهای آن‌ها بهره‌مند می‌شوند. به جرات می‌توان گفت که کلید اصلی موفقیت برندهای مطرح در دنیا، استفاده از مشاورین حوزه تبلیغات و برندینگ است.